۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۹:۰۱

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است

مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است

بندرعباس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: ایمان قوی، مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عطا ناوکی در سفر خود به شهرستان بندر لنگه از خانواده شهید «علی کمالی زاده»؛ جانبازان ۷۰ درصد «نجم نصاری» و «نجیبه آل سادات» تجلیل کرد و اظهار داشت: همنشینی و دیدار با انسان‌هایی که مظهر نجابت، ایثار، عزت و سربلندی هستند، باعث آرامش روحی و جسمی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه ایمان قوی، مقاومت و شجاعت ایثارگران دشمن را مأیوس کرده است، افزود: خداوند متعال همه ما را در دنیا آزمایش می‌کند که خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان با صبر و ایستادگی خود در این آزمون پیروز شده اند.

وی شهادت را حیات مجدد دانست و ادامه داد: شهدا آگاهانه و به خاطر آرمان‌های بزرگ دینی حماسه آفریدند، بی شک حیات شهیدان و زنده بودن آنان سعادتی است که همه مؤمنان از آن بهره مند می‌شوند.

ناوکی با اشاره به اینکه جانبازان بدون هیچ چشم داشتی با خدا معامله کرده اند، گفت: جراحات ناشی از جنگ آنها را از پا در نیاورده، چون با صبر و استقامت خود به خدا توکل دارند.

وی ضمن بیان اینکه خانواده شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس الگوی برجسته جامعه به شمار می آیند، اظهار کرد: شهدا و جانبازان در تمام لحظات، چشم بیدار تاریخ هستند و این حس معنوی را یک قلب روشن و پاک درک می‌کند.

شهید علی کمالی زاده چهارم شهریور ۱۳۴۷ در شهرستان بندر لنگه دیده به جهان گشود، ۲۰ فروردین ۱۳۶۲ در زبیدات عراق به آرزوی قلبی خود رسید و شربت شهادت نوشید.

کد خبر 4961223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha